poniedziałek, 12 maja 2014

Karolinka 13542 + szkoła + 20 level

Dzisiaj nareszczie zdobyłam 20 Level, który od dawna chciałam mieć. Nagrodą za następny level była patelnia.Pod końcem postu będą zdjęcia. A i wiecie co?Okazało się że Alakinga oraz Arli przestały grać!Nie wiem jak to możliwe , że teraz najlepsza to Lady Żanetka.

Karolinka 13542 wczoraj zrobiła mi look, który mnie obraził.Chodzi o to, że nosi tytuł,, Zgapiara!!!''.
Kupiłam pierwsza sukienkę czarno różową z pelerynką a ona miała taką samą i mówi że ściagnęłam jej styl!
Myśli że tylko ona może mieć taką sukienkę?!

A teraz najgorsze: SZKOŁA!Cały poprzedni tydzień maiłam w szkole testy!W poniedizałek kartkówka z matmy o  wysokościach, w środę kartkówka z matmy z pola równoległoboku.W czwartek Test z polaka, a w piątek z Rosyjskiego. Nie sądzicie, że to troche przesada?!
Dobra a teraz fotki:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz