sobota, 14 czerwca 2014

Mój sklep w msp czyli ,,Projecty w Design Studio''.

Chcę Wam dzisiaj pokazać moje nowe projecty oraz jak je zrobić. Są bardzo kolorowe oraz superowe. Pasują prawie do wszystkiego.


Nazwa: ,,Rock and Roll''
Sposób wykonania: Klikamy miasto filmów, Design Studio. Potem wybieramy Zaprojektuj ubranie i bluzkę na ramiączkach tą dłuższą. Kolor powinien być dowolny ja wybrałam pomarańczowy. Nastęnie szukamy przylepki gitary jak zaraz pokażę Wam jaką na zdjęciu. Na koniec zapisujemy Project. Kosztuje on 200 starcoins.

Nazwa: ,,Kwiatowy raj''
Sposób wykonania: Klikamy miasto filmów, Design Studio. Potem wybieramy Zaprojektuj ubranie i bluzkę za ramiączkach tą dłuższą. Kolor musi być zielony ( nie ważne czy jasny zielony czy ciemny). Następnie szukamy przylepki kwiatów i ja powiększamy. Na koniec zapisujemy Project. Kosztuje on 150 starcoins.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz