piątek, 25 kwietnia 2014

Hackerzy?

Natashha - rosyjska hackerka?

Cześć, po raz kolejny! :3
Zgodnie z obietnicą - piszę posta o nowej, rosyjskiej hackerce, która hackuje konta na MSP. Jest niebezpieczna,
ale jak to onato ona stwierdziła na swoim blogu - hackuje, bo chce innych oduzależnić od gry na MSP.
Natashha prowadzi bloga o hackowaniu z drugą hackerką - Sienne. Ich blog to: natashha-msp.blogspot.com.
Obie dziewczyny (no, tak mi się wydaje, że są dziewczynami) zhackowały już dużo osób - m.in:

  • VampireGirl10
  • ALAKINGA
  • Angellax
  • Snaimme
  • polishsoltys
  • Wiki328
  • Jasiek11
  • Wybranka_00
  • ANNA GRA

Niektóre z tych osób, są bardzo sławne np. ALAKINGA. Osobiście, nie mogę w to uwierzyć, że Natashha (albo Sienne) zhackowała taką osobę. Po prostu, wypisałam nicki tych osób, które były na ich blogu, jako zhackowane.


Powyżej możecie zobaczyć właśnie zdjęcie z ich bloga. Przedstawia ono odpowiedź na pytanie 
"dlaczego hackujemy?". 



O obydwu hackerkach, dowiedziałam się od osoby o nicku cecilia2004 - bardzo dziękuje. 
cecilia2004 powiedziała mi, że na są hackerzy. Od razu się tym zainteresowałam. 
Na 4moviestars.pl były właśnie Natashha i Sienne.


Tutaj akurat zdjęcie zrobione już z ich bloga.Trochę przerażające...
Co myślicie o tych hackerkach? 

1 komentarz: