poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Nowa gazetka+Muzyka Tosi

                     Wczoraj godz10.00 rano po wejściu na MovieStarPlanet zobaczyłam status jednej dziewczyny,,Ale supcio!Mam nową gazetkę!''.Po paru minutach zapytałam jej który numer ma a ona odpowiedziała że ten ostatni z prezentem Yorkiem i 500sc.
                     O godzinie 10.30 zadzwoniłam do mamy i poprosiłam ją żeby kupiła nową gazetkę MSP.Ale moja mama powiedziała że właśnie szukała ale nie było gazetki.Na szczęście mój tata jeszcze jechał na zakupy i wstąpił do sklepu po nią.Po dojechaniu mojego taty do domu od razu wpisałam kod z gazetki. 
Mój kod: ROEDYQIGPR. Jeśli jej nie macie to pokaże Wam kilka jej stron:
A tam na dole będzie troche muzyki:)










Wiecie jaką najbardzie lubie muzyke?NO,zgadnijcie............
Moją ulubioną muzyką jest muzyka
,,Tosiańska''!!!
Chyba najbardziej popularna muzyka tego roku 2014.
Tą muzykę założyła Antonina.Powyżej jej zdjęcie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz